Friday, November 21, 2014

It's Friday.... YEay!!
Friday.. I'm loving it... weekend is around the corner.. Kak Auni went to JB with my parents and two sis for three days (Monday till Wednesday). Dia punya la excited dari awal2 bagitau lagi.. Siap nangis sebab lambat lagi nak pergi.. Ok.. my fault for breaking the news too early.. MAma dia pun excited gak nak bgtau..huhuhu..

My parents came by and pick Auni on Sunday.. So my lil' girl slept one night at her atuk and nenek's house.. Mama dia kejap2 whatsapp tanya Auni ok ke tak.. hehehe.. RIsau... but she's doing just fine.. :) 

Early Monday morning my parents, two sis and Auni bertolak ke JB. Kat bawah ni pic Auni di rumah peranginan TNB in JB..  


 Pic bawah ni kak Auni at Hello Kitty Town.. Mama dapat tengok gambar jela.. nak pergi cuti tinggal sikit.. Hoho..



  On Tuesday my parents and two sis along with Auni went to LEGOLAND... Ci Auni memang lama dah minta mau pergi LEGOLAND.. Setiap kali iklan Legoland muncul kt TV kot kata nak p sana.. Setiap kali juga kami kata, tnggu kak Auni besar sikit ye.. Last2 p dengan Atuk Nenek.. hehehe..

  Ni pic kak Auni dengan Atuk Nenek
a.k.a my parents..



 Ni lak Auni tengah drive a lego car..

 
 Not much that I can share except for pictures since I'm not there with her. Yang pasti she's having alot of fun..

And this is the last pic of Auni having breakfast before heading back home... Milo ais and karipap...
 


 After work I went straight to my parents's house to pick up Auni.. Dari mula Auni nampak Mama dia tak berhenti2 dia cerita her lil' journey to LEGOLAND.. hehehe... Masuk kereta sambung cerita kt Babah dia lak.. She even suruh babah and mama nye pergi sana to experience it ourself.. What an enjoyable journey of my lil' girl to LEGOLAND. Sapa yang dengar mesti teruja nak p sana jugak :)




No comments:

Post a Comment